ЛУКОИЛ МАКЕДОНИJА ДООЕЛ Скопje
ЛУКОИЛ МАКЕДОНИJА ДООЕЛ Скопje

ЛУКОИЛ КЛУБ програма за лојалност

 

ЛУКОИЛ КЛУБ - ПРОГРАМА ЗА ЛОЈАЛНОСТ ЗА ФИЗИЧКИ ЛИЦА

ЛУКОИЛ КЛУБ е програма за лојалност на ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје, преку која членовите на Програмата за лојалност се стекнуваат со поени и со ексклузивни бенефиции согласно правилата и условите за членство во Програмата за лојалност.

За учество во Програмата за лојалност, секој клиент е потребно да има пластична ЛУКОИЛ КЛУБ картичка, којашто може да се подигне на која било бензинска станица на ЛУКОИЛ Македонија, или пак да ја има инсталирано мобилната апликација LUKOILCLUBMACEDONIA на својот телефон. Преку мобилната апликација или преку интернет-страницата

https://club.lukoil.com.mk вршите регистрација на нов корисник и со тоа станувате и Вие член на ЛУКОИЛ КЛУБ Програмата.

Учесниците во Програмата имаат можност при купување гориво и дополнителен асортиман со ЛУКОИЛ КЛУБ картичките и/или мобилната апликација – виртуелна ЛУКОИЛ КЛУБ картичка да собираат поени и истите да ги користат за купување горива и дополнителен асортиман во мрежата на бензински станици на ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје.

На интернет-страницата https://club.lukoil.com.mk се наоѓаат сите официјални информации поврзани со правилата и со Програмата, а преку оваа страница членовите на Програмата може да се регистрираат, да вршат проверка на состојбата на поените, да добиваат информации за тековни промоции како и други информации од Програмата.

КАКО СЕ ПРИСТАПУВА ВО ПРОГРАМАТА ЛУКОИЛ КЛУБ

За користење на ЛУКОИЛ КЛУБ програмата, потребно е да поседувате кориснички број од македонски мобилен оператор. За активација на ЛУКОИЛ КЛУБ картичката, ќе добиете СМС со 4-цифрен код кој е потребно да го вчитате во пристапницата за да станете активен член во Програмата.

Во Програмата ЛУКОИЛ КЛУБ се пристапува на следниве начини:

1. Со преземање на мобилната апликација – виртуелна ЛУКОИЛ КЛУБ картичка од Google play или App store под називот  LUKOIL CLUB MACEDONIA која станува активна веднаш, без услови при регистарцијата.

2. Со подигнување на ЛУКОИЛ КЛУБ картичка од продажните места на ЛУКОИЛ Македонија, за која е потребно да наточите минимум горива во вредност од 1.000,00 денари. ЛУКОИЛ КЛУБ картичката може да ја регистрирате на https://club.lukoil.com.mk

или доколку имате инсталирано мобилна апликација – виртуелна ЛУКОИЛ КЛУБ картичка, да ја додадете во апликацијата со скенирање на баркодот во менито „Регистрација на картичка”.

СТЕКНУВАЊЕ ПОЕНИ

По регистрација и активирање на ЛУКОИЛ КЛУБ картичката имате право да стекнувате поени за трансакциите направени на продажните места на ЛУКОИЛ Македонија. Поените се стекнуваат така што пред купувањето потребно е да најавите дека сакате да ви бидат евидентирани поените, а при плаќањето потребно е да ја приложите ЛУКОИЛ КЛУБ картичката или мобилната апликација.

Собраните поени од секое купување ќе може да се користат, односно ќе бидат активни за користење при следното купување.

Во мобилната апликација може да се додадат 4 картички (круг на пријатели), каде што ќе постои можност за споделување на поените.

Стекнатите поени од дополнителен асортиман се добиваат со минимална продажба на дополнителен асортиман од најмалку 200,00 денари со ДДВ. Табелата за стекнување на поените за горива може да ја погледнете во „Правилата и условите” на Програмата, на бензинските станици на ЛУКОИЛ Македонија и на официјалната страница https://club.lukoil.com.mk.

 

КОРИСТЕЊЕ ПОЕНИ

Стекнатите поени имаат номинална вредност за размена еднаква на 1 денар за секој стекнат поен. (100 поени = 100,00 ден.)

Поените од својата лична сметка може да ги користат само корисниците на ЛУКОИЛ КЛУБ картичката или да ги предадете на друга картичка во круг на пријатели.

Поените се користат така што при плаќање, треба однапред да го информирате вработениот на продажното место дека ќе ги користите стекнатите поени при плаќањето.

Потребно е да ја приложите ЛУКОИЛ КЛУБ картичката или мобилната апликација и да потврдите дека плаќате со поени. Потоа, вашата личната сметка ќе се намали за вредноста на  поените колку што сте искористиле.

Собраните поени се валидни до 23:59 часот на 31 декември. По овој момент, собраните поени се анулираат.

Ограничувања

Во Програмата ЛУКОИЛ КЛУБ, поени не може да се стекнат со купување цигари и ваучери за мобилен.

Поени не може да се стекнат при плаќање со други картички издадени од ЛУКОИЛ Македонија со посебни договори или други постоечки партнерски програми.

Поените не може да се заменат за готовина.

Поените не може да се подарат, да се префрлат, или на друг начин да се направат достапни за кое било друго лице, освен за носителот на ЛУКОИЛ КЛУБ картичката, виртуелната ЛУКОИЛ КЛУБ картичка или картичките кои се во круг на пријатели.

Клуб картичката во текот на 24 h може да ја користите само за 4 фискални сметки (трансакции).

Издавање картички

Единствен овластен издавач на ЛУКОИЛ КЛУБ картичките е ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје.

Период на промоција во рамките на програмата „ЛУКОИЛ КЛУБ“

ЕКТО-горива, горива и ТНГ-автоплин дополнителни бонус поени на картичките „ЛУКОИЛ КЛУБ“

Количина на купено гориво на 1 фискална сметка: од 0 л до 4,99 л

0 поени

Количина на купено гориво на 1 фискална сметка: од 5 л до 9,99 л

2 поени

Количина на купено гориво на 1 фискална сметка: од 10 л до 14,99 л

4 поени

Количина на купено гориво на 1 фискална сметка: од 15 л до 19,99 л

7 поени

Количина на купено гориво на 1 фискална сметка: од 20 л до 24,99 л

10 поени

Количина на купено гориво на 1 фискална сметка: од 25 л до 29,99 л

14 поени

Количина на купено гориво на 1 фискална сметка: од 30 л +

20 поени

ЗА ДОПОЛНИТЕЛЕН АСОРТИМАН 1 % ОД ПРОДАЖНАТА ВРЕДНОСТ СО ДДВ

(ПОЕНИ НЕ СЕ ДОБИВААТ ПРИ КУПУВАЊЕ ЦИГАРИ И ОСТАНАТИ ТУТУНСКИ ПРОИЗВОДИ, ЕЛЕКТРОНСКИ И ХАРТИЕНИ ВАУЧЕРИ ЗА МОБИЛЕН ТЕЛЕФОН)

 

 

 

  • Правила и услови ЛУКОИЛ КЛУБ
  • Често поставувани прашања

мобилна апликација

Почитувани клиенти, Картичката може да ја регистрирате и активирате на два начини: 1. Со инсталирање на мобилна апликација и пополнување на онлајн пристапница. 2. Со пополнување онлајн пристапница за ЛУКОИЛ КЛУБ картичка www.club.lukoil.com.mk

 Често поставувани прашања

1. Како може да ја регистрирам и активирам картичката ЛУКОИЛ КЛУБ, за да учествувам во Програмата?

Картичката може да ја регистрирате и активирате на два начини:

1.     Со инсталирање на мобилна апликација и пополнување на онлајн пристапница.

2. Со пополнување онлајн пристапница за ЛУКОИЛ КЛУБ картичка www.club.lukoil.com.mk.

2. Што претставува Програмата за лојалност ЛУКОИЛ КЛУБ?

Програмата за лојaлност ЛУКОИЛ КЛУБ е програма за клиентите на бензинските станици на ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје, при што за секое купување гориво и дополнителен асортиман, клиентот добива поени кои може да ги користи во продажната мрежа на ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје.

 3. На кој телефонски број може да добијам информации околу ЛУКОИЛ КЛУБ картичката?

Информации може да добиете на бесплатниот телефонски број 50 18 000.

4. Како може да се вклучам во Програмата?

За да учествувате во Програмата треба да ја регистрирате и активирате вашата ЛУКОИЛ КЛУБ картичка или да ја инсталирате мобилната апликација. 1. Потребно е да поседувате кориснички број од мобилен оператор. 2. Да пополните онлајн пристапница на мобилна апликација. 3. Да пополните онлајн пристапница за ЛУКОИЛ КЛУБ картичка.

 5. Како може да добијам ЛУКОИЛ КЛУБ картичка?

ЛУКОИЛ КЛУБ картичката е БЕСПЛАТНА и може да ја подигнете од бензинските станици на ЛУКОИЛ Македонија со наточено гориво во вредност од минимум 1.000 денари.

 6. Дали може да поседувам мобилна апликација и ЛУКОИЛ КЛУБ картичка истовремено?

Да, може да поседувате мобилна апликација и ЛУКОИЛ КЛУБ картичка истовремено, меѓутоа мора да ја регистрирате ЛУКОИЛ КЛУБ картичката на мобилната апликација во полето Регистрација на картичка“.

 7. Колкав е рокот на важење на ЛУКОИЛ КЛУБ картичката?

Картичката е без рок на важење.

8. Дали со картичката ЛУКОИЛ КЛУБ ќе имам некакви попусти и поволности?

Да, со користење на вашата картичка ќе добивате поени согласно правилата и условите на Програмата коишто ќе може да ги искористите при купување на бензинските станици на ЛУКОИЛ Македонија.

9. Кога започнува собирањето на поени на мојата картичка?

Програмата за лојалност ЛУКОИЛ КЛУБ започнува на 1.1. во тековната година, и од тој момент, во зависност од купената количина на гориво, купување производи на дополнителен асортиман (без цигари, ваучери, карти за патарина) добивате поени на картичката.

 10. Каде може да ги најдам основните правила на Програмата?

Со правилата на Програмата може да се запознаете на www.club.lukoil.com.mk, исто така на www.lukoil.com.mk или на бензинските станици на ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје.

11.Дали ќе добивам поени само при купување гориво?

Поени се добиваат при купување гориво согласно скалата за поени, и при купувања од дополнителен асортиман. Поени не се добиваат при купување цигари и останати тутунски производи, електронски и хартиени ваучери за мобилен телефон и картички за патарина.

12. Може ли да ги користам поените за да го платам горивото?

Поените може да се користат од учесниците во Програмата при купување на горива или производи и услуги од продавниците на бензинските станици на ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје.

13. Која е вредноста на поените?

1 (еден) поен е еднаков на 1 денар (еден) со вклучен ДДВ.

14. Имам собрано поголем број на поени. Дали може да ми бидат исплатени во готово?

Поените не подлежат на исплата во готово.

15. Каде може да ги користам поените?

Имате право да ги користите поените при купување гориво и дополнителен асортиман на сите бензински станици на ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје во рамките на Програмата.

16. Колку поени треба да имам за да може да ги користам?

За да ги користите поените на Вашата картичка треба да имате собрано 1 или повеќе поени.

17. Доколку сметката ги надминува моите поени, дали постои можност за доплата?

Може да се направи целосно или делумно плаќање со поени. Остатокот се доплаќа во готово или со платежна картичка.

18. Доколку сметката ми е помала од собраните поени, може ли да го искористам остатокот на поени при следно купување?

Да, можете заклучно со 31.12. во тековната година.

 19. До кога може да ги користам поените?

Собраните поени се валидни до 23:59 часот на 31 декември во тековната година. По тој момент насобраните поени автоматски се анулираат.

20. Како може да видам колку поени имам?

Бројот на собраните поени (вклучувајќи ги и поените од тековната набавка, се одбележуваат на фискалната сметка на бензинската станица при секое купување.Собраните поени исто така, може да ги видите и преку мобилната апликација ЛУКОИЛ КЛУБ или на веб-страницата.

 21. Дали е потребно да се регистрирам за да може да собирам и користам поени?

За користење и собирање поени, потребно е да имате активирана картичка ЛУКОИЛ КЛУБ која ја приложувате при секое купување на

гориво и дополнителен асортиман.

22. Може ли да ги користам собраните поени за купување масла, антифриз и течности за стакла?

Да, може да ги користите поените за купување на овие производи.

23. Може ли да ги користам собраните поени за купување електронски ваучери за надополнување кредит, телефонски припејд картички и тутунски производи?

Имате право да ги користите поените при купување гориво и какви било други производи од продавниците.

24. Ја загубив ЛУКОИЛ КЛУБ картичката со собрани поени. Сакам да извадам нова, дали поените може да се префрлат на новата картичка?

Поените се акумулираат на вашиот профил и истите не може да се изгубат. При изгубена картичка деактивирајте ја истата во вашиот профил и регистрирајте ја вашата нова картичка.

25. Можам ли лично да ја деактивирам својата ЛУКОИЛ КЛУБ картичка?

Да, можете лично да ја деактивирате картичката преку Вашиот профил на мобилната или на веб-апликацијата.

 26. Можам ли да ги променам своите лични податоци, кои претходно ги имам доставено при вклучување во Програмата?

Да, можете лично да ги промените своите податоци со регистрирање на профилот или на мобилната апликација.

 27. Дали можам да ги избришам своите лични податоци внесени при регистрација во Програмата?

При бришење на вашиот профил се бришат и личните податоци внeсени од Ваша страна при регистрација во Програмата. Тоа може да го направите преку мобилната апликација или на веб-страницата www.club.lukoil.com.mk

 28. Може ли да се откажам од учество во Програмата?

Да, Вие имате право да го прекинете Вашето учество во Програмата со бришење на вашиот профил.

29. Кој може да биде член на ЛУКОИЛ КЛУБ Програмата?

Секое физичко лице кое има наполнето најмалку 18 години.

30. Дали се наплаќа членството во ЛУКОИЛ КЛУБ Програмата?

Членството во ЛУКОИЛ КЛУБ е бесплатно.

31. Како работи ЛУКОИЛ КЛУБ Програмата?

ЛУКОИЛ КЛУБ значи мобилна апликација или/и персонална картичка која се издава на физички лица и истата е поврзана со сметката на членот на Програмата за лојалност на која се евидентираат купувањата на членот на Програмата за лојалност, стекнатите и искористените поени, како и други информации согласно со условите на Програмата; Сите останати картички издадени од ЛУКОИЛ Македонија ДООЕЛ Скопје (на пример картички за правни лица), картички од партнерски банки, кобрендирани картички не учествуваат во Програмата на ЛУКОИЛ КЛУБ. За подетални информации може да прочитате во Правила и условина програмата на www.lukoil.com.mk и/или www.club.lukoil.com.mk

32. Каде може да ја видам состојбата на мојата сметка ?

 Корисниците може да направат увид во состојбата на поените преку интернет-страницата

www.club.lukoil.com.mk или преку мобилната апликација.

 33. Во чија сопственост е ЛУКОИЛ КЛУБ Програмата?

ЛУКОИЛ КЛУБ Програмата е во сопственост на ЛУКОИЛ Македонија.

34. Како се заштитени моите податоци кои се дел од ЛУКОИЛ КЛУБ Програмата?

Сите информации добиени од членовите на Програмата, вклучувајќи ги и нивните лични податоци, ќе бидат третирани согласно со интерните правила на издавачот за заштита на лични податоци и соодветните прописи кои се во важност во Република Северна Македонија. За подетални информации околу третирањето на податоците може да прочитате во Правила и условина Програмата на www.lukoil.com.mkи/или www.club.lukoil.com.mk

 35. Како ќе ги користите личните податоци собрани преку ЛУКОИЛ КЛУБ Програмата?

Личните податоци ги обработуваме со цел на своите лојални потрошувачи да им овозможиме користење на одредени поволности и придобивки при купувањето.

36. Што ако не ми се покажуваат стекнатите поени на мојата лична сметка?

При појава на прашања поврзани со добивање прецизни информации за добивање и користење на поените, учесникот има право да направи рекламација до организаторот преку електронската пошта club@lukoil.com.mk. Во овој мејл, учесникот треба да ги даде следните податоци: име и презиме, број на ЛУКОИЛ КЛУБ картичка, копија од фискална сметка со собрани поени. Со испраќање рекламација, учесникот дава согласност да добие одговор на електронската пошта од каде е испратена рекламацијата.

 37. Кога ми се расположливи за користење стекнатите поени?

По стекнување на поените, корисникот може веднаш да ги искористи.

38. До кога може да ги користам стекнатите поени?

Поените може да се искористат до крајот на тековната година, потоа неискористените поени се анулираат.

39. Дали ЛУКОИЛ КЛУБ Програмата може да се менува или да

прекине?

Организаторот има дискреционо право во секое време да ја прекине Програмата на еден или на сите свои објекти, како и да внесува промени во условите на Програмата (правила за пресметување на вредноста на бонус поените, вклучување или исклучување производи и услуги за кои се добиваат или не се добиваат бонус поени, одредување специјални цени итн.). За сите промени што ќе ги направи, ќе издаде соопштение за учесниците на веб-сајтовите www.lukoil.com.mk и/или www.club.lukoil.com.mk.

 

 Информации може да добиете на бесплатниот телефонски број